lørdag 2. mai 2009

Arkfaner i bloggen

Ja dette var ikke bare lett. Men en stor takk til BlogU creative blogging. Her fant jeg alt jeg trengte for å få det til.
Først fikk jeg laget meg arkfanene med denne oppskriften
Når jeg endret lenkene brukte jeg en ekstra liten setning

Dette gjør at ved å klikke på fanene søkes det gjennom hele bloggen etter etikketter med "Meg selv" det er viktig at dette er skrevet likt med tanke på stoe og små bokstaver. Hvert inlegg jeg lager får minst en av fanenavne som etikett.
Det ligger lenke til arkfanebilder i oppskriften, men man kan jo fint lage sine egne og legge de inn ved hjelp av for eksempel ImageShack.

Når dette var gjort fikk jeg opp en irriterende tekst på toppen av siden som ble hentet fram. Det sto noe om at "alle inlegg med etiketten .... ble funnet. Gå til hovedsiden"
Dette syntes jeg ikke var bra så da var det ut på nettleting igjen, noen måtte vel vite hvordan det gikk å fjerne denne teksten. Og tilbake til BlogU creative blogging bar det og oppskriften finner du her..
For å fjerne teksten må du ha utvidet Widget-maler. eller så finner du ikke det du skal endre..
Det er viktig å holde tunga rett i munnen...
Lykke til.

Ingen kommentarer: